joi, 30 aprilie 2009

Sami stea limba pluta daca mint

Deci dupa cum era si logic weekendul aceasta voi evada din acest Bucuresti murdar pe care il numesc casa , si voi ajunge in acea vama veche pe care o voi numi bodega , deci incepand cu orele 01:30 ale noptii va incepe un program elaborios de chinuit ficat , amortit limba , si in general alcolizare a propriei mele persoane.

Daca printre cititorii mei ( care dracu or mai fi si aia) se afla persoane cu aceeasi destinatie de 1 mai , va rog frumos in cazul in care observati o epava umana de vreo 1.85 si 90-100 kg ca se taraste pe plaja , nu ezitati sa ma bagati in seama, nu va voi recunoastea , nu va voi mai tine minte a 2-a zi , dar imi place sa-mi fac noi prieteni ( chiar daca va cunosc tot noi prieteni veti fi ca deh voi fi managa ca viermele din tequila).

Pana una alta mai am cateva ore de munca , care se pare ca se incapataneaza sa se lungeasta ( numai la mine se poate dilata timpul in halul asta).

Totusi mi se pare al naibii de amuzant faptul ca maicamea insista sa ma intrebe ce o sa imi iau de mancare acolo ( ea chiar crede ca o sa am timp sa si mananc) si nu m-am putut abtine sa nu o rog sa-mi cumpere ceva: Hamei , nu de alta dar intotdeauna mi-am dorit sa fac bere cu apa marii...

Ergo , asadar si prin urmare , va doresc tuturor un 1 mai cat mai placut , si luni chiar o sa incerc sa-mi amintesc ce-am facut sa va povestesc si voua ( asta daca nu ajung dracu pe la bulgari pe post de garantie la sticle sau ceva de genul)

Niciun comentariu: