joi, 2 aprilie 2009

saltare (apropo citeste cineva porcariile astea?)

Deci , io de felul meu n-am mai scris demult , dar vad ca inca stiu cum se face ( ce fericire pe mine )



Ce s-a mai intamplat asa cu mine , pai nimic interesant , mi-a fost furat scuterul ( da investitia mea de peste 40 de milioane s-a dus pulii de suflet ) si l-am recuperat ( a se citi gasit ) in spatele blocului cu ghidonul distrus, eh prin aceasta peripetie am invatat cate ceva , 1 cand un dealer de piese moto spune termen de livrare o saptamana asteptati-va la cel putin o luna , 2 cand spune un pret pentru o piesa , oricat de ridicol de mare pare acesta , puteti fi siguri ca e defapt si mai mare , 3 Fiecare comanda NU ARE VOIE SA CONTINA MAI MULT DE 1 REPER , vreti sa se dea baietii deacolo cu capu de pereti , ce`s complicatiile astea?



BUUUUN , mi-au venit piesele ( o parte dar ma multumesc cu atat ) le-am montat intr-o minunata dimineata de sambata ( desi dormisem de vineri pana sambata aprox 30 de minute ) si m-am plimbat , si a fost frumos , foarte frumos.

A venit duminica , hai la plimbare , si am fost eu cu scuteristii mei pe la dracu`n praznic ( cernica , sau pustnicu , desi cred ca era Cernica ) , si am stat , si ne-am distrat , dar all good things come 2 an end nu? drum de intoarcere , traseu sos de centura , ora 9 seara ( deja intuneric , 0% iluminare stradala , 20 si ceva de km pana in bucuresti ) se hotarasc luminile mele sa se stinga , cu totul, deci nu cred ca va imaginati cum arata soseaua de centura pe intuneric , va zic eu , NU ARATA IN NICI UN FEL , fiecare caine , sobolan , groapa sau curba este o surpriza totala. dar am ajuns cu bine deci nu va faceti griji.


acum stau asa si ma gandesc ( defapt ma scarpin dar asta e procesul complicat de gandire ) si ma gandesc ca nu mai am nimic de zis , si asa am dubii serioase ca o citi cineva candva porcariile astea , dar lasa ca bag eu favorites si oi ceti eu peste ceva timp , si m-oi minuna ce spiritual sunt eu cu persoana mea:D

Niciun comentariu: