miercuri, 29 aprilie 2009

I`m a hair guy...

Deci asadar si prin urmare un bun amic de-al meu ( nu insistati ca nu va zic ca e Matei ) mi-a destainuit un adevar socant despre viata lui , HE`S A HAIR GUY!!!

Nu stiu ce intelegeti voi prin asta ( dreaq nu stiu sigur nici ce inteleg eu prin asta ) si daca mi-ar fi spus chestia asta cand eram treaz avea mari sanse sa scape nepedepsit ( AKA nebalacarit pe sianume blog-ul meu ) daaar a facut eroarea fatala ( dalea de le face nenea Windousu tot timpul ) sa-mi povesteasca dupa mai multe pahare de Sangria ( made in romania , protejati furtul intern).


Buuuun , automat eu m-am gandit ca ar fi fost vorba de vre-un fetis si ma si pregateam sa-i sun fostele sa le intreb ce-a facut ticalosul ala cu parul lor , unde, cum , de cate ori , si daca le-a placut , dar din fericire ( pentru el ) m-a lamurit , aparently " a hair guy " inseamna ca you like playng with hair , si nu in sensul in care m-am gandit si eu ci in modul ala romanticos ( la care logik ca nu m-as fi gandit eu )cu mangaiat and all that stuff ( am zis all that stuff ca nu stiu sigur ce se face cu si la par).

Deci oricum reputatia de good guy a lui X ( tot nu va zic ca e matei) este salvata , untill next time...

Niciun comentariu: