luni, 13 aprilie 2009

Vulgaritate

Deci aceasta este a 2-a postare pe ziua de azi , de ce? PENTRU CA ASA AM EU CHEF!

In primul rand azi am chef sa fiu vulgar deci cui nu iy convine sa de duca dupa Pascu ( pascu e un tip mort )

In al 2-lea rand bai ce pula mea e faza cu invizible-ul de pe mess , pula mea chiar nu stiti sa formulati propozitia BAH NU AM CHEF DE TINE ( puteati sa o luati cu copy paste daca aveti nevoie ) , Adica serios acum stiu si eu cum e sa te futa unu la icre exact cand ai icrele mai sensibile dar plm de ce invizible? Adica e logica elementara ca cel caruia iy dai invizible va fi si mai interesat de soarta ta , va utiliza cacaturi de genul buddy spy ( as if that is your buddy) si se va baga inevitabil in seama cu intrebarea , Auzi mah m-ai pus pe invizible? bineinteles ca nu vei raspunde , si vei spune a 2-a zi ca nu mah stai linistit ca nu eram pe mess , plm poate iti da tie eroare programul , hai frate how lame is that?

Deci aceasta postare va fi in statusul meu poate poate se simte cineva.

Si acum , daca cititi aceasta postare ca rezultat al clikuirii pe statusul meu ( deci automat va am in lista ) as dori sa formulez o rugaminte , cine considera ca se simte in plus in lista mea de mess , cine se simte deranjat de faptul ca ocazional mai sunt si eu online , cine crede ca fara id-ul meu lista de mess ar fi mai sexy , VA ROG SA IMI SPUNETI , oferta limitata , dau delete no questions asked , adica hai sa fim seriosi cine altcineva are asa promotii?


Deci cum ziceam datorita crizei financiare fac curatenie in lista de mess , cine se simte va rog anuntati

Un comentariu:

OaNa spunea...

nu crezi ca esti putin cam ipocrit la faza asta? :D [ i dont't mean it in a bad way. or in any way as a matter of fact ]