marți, 28 aprilie 2009

de-a dreptul peste stangul

Titlul nu are nici o legatura cu postarea , de fapt nu stiu ce are legatura cu postarea ca nu m-am gandit inca la ce sa scriu.

O ide ar fi ca am picat sala la examenul auto , hai ca e abia a 4-a oara mai am timp , si ma oftic ca am picat si cu 21 nu ca toti idiotii care se respecta si pica cu 13-14 ( macar sa stii o treaba).
Sincer sa fiu nu era chiar asa imprevizibil ca o sa pic , nu de alta am stat , am tocit , am pierdut ore de somn ( si episoade de simpsons ) si tot am picat , incep sa cred ca nu-s facut sa circul legal.

O alta idee ar fi ca m-am saturat de munca , daca stiti pe cineva care angajeaza statator degeaba dati o vorba , vin cu CV-ul dar mai lent ca stiti ca-s lenes, nu pe bune acum cum dreaq sa nu te saturi de un job unde TREBUIE SA MUNCESTI, si munca daia pe bune nu ce numeam eu munca cand ramanea vre-un prietenas singur pakas si-mi munceam ficatu de nu mai stie ce cum si unde...

deci pe bune chiar m-am saturat sa aud voci dalea suave ( ca numai suave pot fi ) spunand nu ma ajuti si pe mine cu aia? nu imi cari si mie aia? nu imi faci si mie imprimanta? nu-mi duci si mie masina la spalatorie? ( hai sa nu fiu magar ca asta mi-a placut , nu de alta dar era un jeep:D).

Si acum serios mai oameni buni ce dreaq ne facem cu criza asta financiara? imi trebe neaparat alt loc de munca ca deja nu mai am zile de concediu la asta ( somn dulce somn ), hai nu stiu nimeni o multinationala de privit femei care probeaza bikini sau ceva de genul? i`l have my chance in life to shine ( si nu ca femeie asta ca sa nu existe comenturi).


pai cam asta ar fi , a fost o zi total neinspirata dar trebuia sa imi ocup cu ceva ultimele 10 minute a zilei de munca , nu de alta dar chiar nu am chef sa muncesc si daca tastez de zor chiar par ocupat...

hai la revedere

Niciun comentariu: