luni, 20 aprilie 2009

Have yourself a green easter

Deci in primul rand o sa va rog sa ma intelegeti ca nu tot ce scriu aici mai este la fel de interessant ca in momentul in care mi-au venit in minte ideile respective , nu de alta dar spiritul meu creativ la momentul respectiv era ceva mai sus decat de obicei:P.

Debitatii pascale:

In primul rand sin cate am fost informat Sfintele Sarbatori Pascase sunt doar un pretext , da este adevarat , aceste sarbatori sunt defapt sarbatori pentru PIROMANI!!!!!

Ganditi-va logic , ce se intampla de paste? , multi oameni se aduna in biserici ( institutii care cel putin pentru mine sunt un mister total) si se aduna ei frumusel acolo si aprind diverse ( lumanari , candele etc...) , deci daca asta nu este sarbatoarea piromanilor sa ma faceti pe mine bogat:P.


Debitatii soferice dupa o noapte lunga:

In primul rand: la ora 05:00 ( cu aproximatie ) Noua dacie Sandero este exact ca o minisavarina deoarece loganul nu are stergatoare pe spate , si dupa cum bine se stie Sandero e plin de frisca... ( voi ati inteles ceva?)

Ora 05:20 : Lui X ( nu zic ca e Matei :P) iy place mult mai mult sa conduca dimineata ca sunt soselele mai libere si de aceea Scolile de Soferi ar trebui sa aiba program Non-stop ( hai ca asta aproape a avut logica)

Ora 05:21 : Loganul suiera , se pare ca este o chestie temporara deoarece la ora 05:22 isi revine.

Ora 05:20 ( dinnou ): este liber pe strada , ( conditii propice de sofat pentru X , Asta tot matei e dar nu va zic) si noi de liber ce e pe strada stam la semafor.

De data asta fara o ora anume am aflat faptul socant ca desi Loganul nu exceleaza ca masina ( da cine ar fi crezut ) este in schimb excelent pentru incalzit saorme , cu conditia sa nu le incalziti prea tare , nu de alta dar pentru cei novice in mecanica va spun noutatea ca motorul de logan se ineaca cu Saorma ( in principiu picanta , nu am incercat insa cu cea de la Prosper , studiul continua).


In principiu asta e tot , trebuie sa recunosc ca jumate din aberatii nu mi se mai par nici macar mie amuzante ( and i`m easily amused ) dar le postez ca s-o gasi careva sa rada macar umpic.

V-am pupat , o zi placuta si traditionalul Hristos a inviat ( nu stiu sigur dar asa circula vorba)

Niciun comentariu: