luni, 13 aprilie 2009

tot eu...

Deci , asadar si prin urmare vreau in primul rand sa ma laud , ia puneti voi mana frumusel pe gugle , varianta .ro , si datii un search peste ochi cu cuvintele gandiri tampite , eh ce rezultat aveti? SUNT PRIMUL IN LISTA ( da stiu ca nu inseamna nimic but still , it`s something 4 me:D)

Si acum revenind la cotidian , care sunt ingredientele perfecte pentru o zi de cacat ( Apropo stiti ca asta nu e blog cenzurat nu?)

Pai in primul rand se ia o muista de raceala , preferabil combinata cu ani buni de fumat astfel incat fiecare tuse sa trezeasca amintiri a primelor tigari ( doina si plugarul , plm eram tanar si la tara)

Se mai ia una bucata zi de luni , friguroasa , in care trebuie mers la munca , biensur dupa o noapte nedormita , ( a contribuit tusea la faza asta)

In amestecul general se pun si niste conditii de trafic infernal ( aproximativ 20 de minute o nenorocita de statie )

Toate porcariile astea se condimenteaza cu rude nesimtite ( i-am dat bani sa plateasca abonamentul , si ghici ce am FUTUL ALA DE TELEFON INCHIS)

Bineinteles dupa gust se mai adauga si niscaiva probleme personale , cativa prieteni carora iti vine sa le rearanjezi dantura dupa mulaj de pumn , lipsa acuta de bani ( direct proportionala cu nevoia ) , multe multe cacaturi de rezolvat la munca , 2-3 probleme de sanatate ( bineinteles inafara de muista aia de raceala) si totul se incheie cu o singura fraza , Sa-mi bag pula e luni...


Acestea fiind spuse va doresc un luni placut , eu ma duc sa-mi bag picioarele.

Niciun comentariu: