luni, 18 mai 2009

buna seara




Hehe a trecut ceva timp si uite ca am revenit , se pare ca nu suport sa-mi tin gandurile numai pentru mine, si persoana treaza care sa-mi suporte monoloagele mai mult de 5 minute nu cunosc...

Buuun , sa o luam cu inceputul , m-am intors din vama ( pe bune am verificat si sunt aici) , as vrea sa le multumesc celor ce m-au suportat asa betiv si falit cum am fost , si in special celor ce mi-au suportat sforaitul , ( stie ea cine e Raluca) , Vama nu stiu sigur cum a fost , eu am stat in 2 mai , dar in vama am fost o singura seara in cautare de ceva , nu stiu ce dar sigur nu am gasit nimic...

Ficatul meu a rezistat eroic as putea spune , de fapt chiar am fost numit Zeu ( da scriu cu Z mare ca sunt smeker) datorita unei bauturi comercial numita Ouzo , pentru mine si cunoscatori numita Tzipuro, se pare ca este o bautura destul de tare desi daca imi spuneai asta mie in tren nu te-as fi crezut , si nici travel mate-ul Matei ( nu va zic cine e) nu de alta dar noi il stingeam cu votca.

Una peste alta am realizat ca peisajul litoralului romanesc este cel putin dezolant , Vama Veche nu este ce-a fost odata , si eu mi-am scurtat viata cu inca cateva zile , does it really matter?

Si acum sa trecem la aberatiile importante , cum va simtiti cand sunteti mintiti? Daca va simtiti prost v-as recomanda sa nu mai cititi mai departe , News flash to one and all , toti suntem mintiti CONSTANT , absolut toata lumea minte , mai mult sau mai putin dar minte , unii cu nerusinare , unii timid ( astia-s incepatorii dar se perfectioneaza ei) , nu cred ca exista o zi din viata in care sa nu auzim o minciuna , fie ca este o stire la TV , fie ca este intr-o discutie cu un amic , fie ca este cu persoana iubita.

Acestea fiind spuse , cum facem sa nu fim mintiti? , pentru mine singura alternativa ar fi o stare constanta de paranoia , pentru ca din fire sunt si al naibii de banuitor , partea nasoala e ca de obicei am dreptate , nu vreau pe bune , chiar nu vreau sa am dreptate , vreau sa-mi dovedeasca pers cu care am vorbit bah uite nu-i asa , it`s all in your head , cred ca varianta asta m-ar bucura enorm , dar uite ca nu e all in my head , uite ca nu pot ingnora anumite chestii.

Spunand asta eu automat am devenit un mare Ipocrit , pentru ca si eu mint , cu lucruri mari sau mici dar si eu mint , si cel mai des incerc sa ma mint pe mine , dar nu-mi iese , ma prind mult prea repede cand sunt mintit , solutia? : o alta tigara rulata in graba , inca o noapte de somn ciudat , inca un trip dimineata cand imi dau seama ca iar m-am trezit..


Deci , Noapte Buna Tuturor , eu stiu sigur ca voi avea , sau poate nu , mai conteaza?

Iar m-am mintit , mi-am spus ca nu conteaza , BA DA , conteaza foarte mult , conteaza sa fii fericit din adancul sufletului , si nici o tigara , nici o bautura , nici o posesie materiala nu te va face fericit , o persoana te va face , si cel mai probabil nu iti vei da seama , asa ca de ce ne mai agitam , win some , loose some , but the show must go on , acest show care de fapt este teatru , teatrul vietii noastre , cu multi actori temporari , si unul singur permanent , care probabil nici nu isi doreste sa fie in piesa asta..........

2 comentarii:

OaNa spunea...

Question. Daca minti in timp ce esti mintit se mai aplica aceleasi reguli? Se anuleaza reciproc, or wha'? I'm just dying to know. Pe bune, vreau sa-ti stiu parerea. :P

OaNa spunea...

ma gandeam io ca se anuleaza. and the hat should eventually be made out of the cat's fur, so yes, naturally purple. why do u ask?