luni, 3 noiembrie 2008

update:)):)):))

Ca sa nu poata sa zica nimeni ca nu sunt perseverent , incercam si ziua 2 din gandiri tampite , nu stiu exact cate zile vor fii ( nu e dupa mine ci dupa vocile din capul meu).

ziua 2 s-ar formula ceva de genul....nu stiu abia a inceput , dar oricum am eu o vaga banuiala ca va fii la fel , plina de idei pe care inafara mintii mele nu le pot formula , decat altor oameni care stiu ca exista o diferenta intre a citi si a intelege .





Ia sa vedem , care sa fie ideea de astazi...hmm....



cred ca ma voi axa pe chestii de ordinul maselor...


Mai precis voi incerca sa-mi pun putina ordine in gandire si voi incerca sa inteleg cum gandesc altii.........i like the challenge




Va rog sa intelegeti , ca incercarea mea de a intelege ceva , consta in totdeauna in intrebari puse in scris catre nimeni anume , si care nu asteapta un raspuns neaparat , ci pur si simplu incerc sa va pun pe ganduri...ce rau sunt.



De exemplu , sunt foarte curios , care sunt limitele unei bune prietenii , unde putem trage o linie cu toate glumele , si toate favorulile pe care le putem cere de la cei de langa noi.


Eu de exemplu am observat in jurul meu , ca acea limita este amintita numai dupa depasire , si cel ce o depaseste nu realizeaza niciodata , pana nu i se spune de cel putin 3-4 ori, stupid nu?


Ce e asa greu de inteles la faptul ca cineva nu te suporta , adica toti aveam acele momente in care credem ca toata lumea ne iubeste , dar din fericire majoritatea ne dam seama de realitate( eventual ) dar mai sunt o mica parte din noi care se cred vesnic iubiti , de ce?


Hai sa fim seriosi , mai exista si acei oameni buni care nu iti zic in fata nimic , de frica sa nu te deranjeze , sau pur si simplu pentru ca ei considera ca e mai bine...GRESIT, parerea mea: te deranjeaza cineva :SPUNE-I , altfel te va deranja in continuare , and nobody needs that agravation.


deci asa stand lucrurile , eu ma intorc la munca , si poate poate , daca mai imi duduie mintea ceva , va anunt si pe voi ca deh , de ce sa ma chinui singur cu gandurile mele , cand pot sa chinui pe altii...

Niciun comentariu: