joi, 27 noiembrie 2008

de la anonim ( ca sursa...)

Deci am avut norocul sa imi incep ziua in hohote de ras , in continuare voi enumera o serie de "idei" de la un prieten pe care putini le vor intelege , dar nu-i nimic , it`s 4 a selected crowd only=))


- e-ul liric se dezvolta intr-o carapace cu degete de dulger sudor gen ....plm ...and i love her

- si-a tras lucian blaga sau eminescu blog in limba romgleza

- hai sa scriem o lectie de romana la genu asta de poet trist ( unii ar avea nevoie , a aparut eminescu EMO)

- dragoste americanofoba acesta a fost selectat ca termen tehnic )

- idee de titlu :am intalnit azi un clapaug amorezat

- efect terapeutic : da-i niste casti interuriculare...le papa instant


-DIALOG:


stiu piesa potrivita pentru clapa
queen si david bowie - under pressure
o ascult acuma si mi-l inchipui cum scrie in bloguletzu lui de iubire sau love at first ocheala
plm o iubeste in sange sa il bata
sau i want to break free
god nows i fallen in love
it's strange but it's tru
o iubesc sa moara cucu
but god nows ca iubesc in plm


In caz ca nu ati realizat este vorba de un EMO houser manelist punker cu influente de muzica usoara

Am auzit si o confesiune de amor , 45 de litri GPL capacitate de logan in cochilie de lastun=))



-intrebare
- ce faci mah o iubesti?
-si incepe clasicul modernist cu a lui cheie
- plm...cam da fratzik..( si urmeaza un pupic fratesc : )

-intreb autorul cu un mic si surdin fluier printre dinti
-si plm iti place plm?
-si da frate la nebunie
-in momentul acela mi-am dat seama ca iubirea nu mai sta in fata
-ci intr-o parte a corpului foarte bogat vascularizata
-bineinteles cu 2 pupicuri

- asta a fost in dimineata in care statussul se schimbase de 4 ori si anume : orele 10 45 ( mortii ei de viata..vreau sa mor..dati-mi o patura un chibrit..un scaunel si o olita )...ora 11 25 ( te iubesc ) ora 12 45 ( miss u...plm..te iubesc ..sti tu d'astea )...ora 2 ( lasati-ma in pace )...suna ca o tema la romana : ce intelegeti prin durerea autorului....eu inteleg numa urmatoru lucru...ca se roaga de saraca fata...hai fi cu mine si la fiecare rugaminte ii raspunda cu un jet mai dulce decat altu iar el prin sufletului lui de clasic...interpreteaza ca deja subiectul feminin intercepteaza aceeasi unda de iubire.



Pentru moment ajunge , s-a diluat gpl-ul , dra vom reveni

Niciun comentariu: