luni, 10 noiembrie 2008

Buna Ziua

Buna ziua tuturor ( nu stiu ce ar fi asa buna la ea dar...)

recent mi-am dat seama ca tot ce aveam nevoie de a scapa de starea de stres pe care o manifestam era un weekend , ce conteaza ca am muncit si sambata?:P

oricum mi-am dat seama ca nici macar 2 zile de somn nu pot compensa unei saptamani intregi de draci...concluzia , un preaviz este iminent...trsit si amuzant in acelasi timp.
Trist deoarece chiar ajunsesem sa suport unii dintre colegi si chiar le puteam suporta prezenta...amuzant deoarece pe postul actual nu au inlocuitor:):):):)

NEWS UPDATE:

in momentul in care scriam aceste randuri am avut onoarea de a fi selectat pentru o scrisoare in lant , banuiesc , ca cunoasteti genul:trimiti castigi enspe loterii , viata buna all around , nu trimiti iti moare vecinul de la care imprumutati tigari si alte alea...doamne cat ma amuz , nu am trimis , hai sa vedem ce patesc....

Daca stau bine sa ma gandesc sunt destul de amuzante chestiile astea...

Cine sta sa gandeasca astea? vreau neaparat sa il/o cunosc si sa iy ofer o clisma cu smoala din partea casei , ce dracu mai oameni buni , chiar stati unii , trimiteti de 3 ori , va scarpinati in fund de 4 ori , sariti putin prin camera , zgariati masina lui taticu de 3 ori , apasati f15 de 76459 de ori si va apre un cos:)):))

Have fun with that

Niciun comentariu: