vineri, 11 iunie 2010

inca mai am...

Exista si o partea a 2-a a "visului and here it goes:



Tot eu si anume personajul meu , cu miss X ( citi pe ala dianinte sa vedeti cine e )
locuim impreuna , la o vila , pe plaja , in Grecia , cu multe camere , cu garaje , casa ideala folositi-va imaginatia lenesilor , si daca vra Y gasim o camera si pentru el si cateva litere in plus daca are chef , numai eu m-am prins la gluma asta , si in vila respectiva ducem viata cum o vrem , cum ne place pentru ca morala povestii este daca ai bani , multe probleme se rezolva foarte usor , si daca tu zici ca banii nu aduc fericirea , inseamna ca ai prea putini.... scurt ne vedem altadata

Un comentariu:

Stefania spunea...

Frumoase postari ! Blogul tau este minunat !

Eu sunt o bloggerita incepatoare , si am nevoie de putin ajutor pt a ma integra mai usor in lumea bloggerilor scriitori !

Ai fi interesata de o promovare reciproca a blogurilor noastre prin bannare publicitare ?

Astept un mail ( doryanna_324@yahoo.com ) in caz ca iti surade ideea si vorbim mai multe !

Mult succes pe viitor !